SPONSORING

Laten we samenwerken!

Met 113 jaar bestaansrecht, in het hoogste puntje van Nederland is onze tennisvereniging een fraaie combinatie van sportiviteit, gezelligheid en sfeer. Door Tennisclub Hefshuizen te sponsoren ondersteunt u op doeltreffende wijze onze club om ons bestaansrecht te verlengen en te kunnen blijven bestaan.  Dit extra geld willen wij inzetten voor ons prachtige park, sportieve en sociale evenementen.

WAT KRIJGT U ERVOOR TERUG?

Door Tennisclub Hefshuizen te sponsoren krijgt u extra zichtbaarheid en een mooi platform voor netwerken. Er ontstaat een verhoogde bekendheid van uw onderneming onder onze leden maar zeker ook onder overige tennissers en bezoekers/toeschouwers die ons park vanwege competities, toernooien of overige activiteiten opzoeken. Ook onze website wordt goed bezocht.

Er zijn verschillende manieren om onze vereniging te sponsoren. Met zorg hebben wij diverse sponsorpakketten samengesteld die we graag aan u presenteren. In ruil voor steun en maatschappelijke betrokkenheid hopen wij de zichtbaarheid en promotie van uw bedrijf te kunnen vergroten.

Bent u geïnteresseerd geraakt of heeft u nog vragen?

Neemt u dan contact met ons op via sponsoring@tennisclubhefshuizen.nl